ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
Інтернет-магазин Ledstore працює в рамках законодавства України про оптово-роздрібної торгівлі та відповідно до закону “Про захист прав споживачів”.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ ТОВАРУ
Якщо Вам не підійшов товар, придбана вами річ не відповідає вашим очікуванням або ви помилилися в характеристиках при оформленні замовлення, у Вас є 14 днів, щоб повернути ваш замовлення назад.
ОБОВ’ЯЗКОВІ УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ ТОВАРУ
- товар не був у вжитку;
- товар не має пошкоджень;
- пломби, ярлики на місці;
- збережена оригінальна упаковка;
- товарний чек та інші документи в наявності.
ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ
Згідно чинного Закону України “Про захист прав споживачів”, доповнень і поправок до нього, такі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають:
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
- корсетні товари (бюстгальтери, боді, корсети), натільна білизна, включаючи купальні костюми, нічні сорочки, піжами, халати, панчішно-шкарпеткові вироби;
- постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
- продукція з пуху або пера (крім пуховиків); м’які іграшки для дітей;
Дані правила не поширюються на товари, які ви повертаєте через невідповідність замовлення, виявлення браку або забруднень.
ПОРЯДОК ОБМІНУ ТОВАРУ
- Зв’яжіться з нашим менеджером для уточнення всіх деталей заміни.
- Надішліть товар на заміну за адресою і на ім’я, які були попередньо обговорені з менеджером. Відправлення посилки повинна бути здійснена за Ваш рахунок і без вказівки зворотної доставки. Винятком є випадок, якщо Вами було отримано неякісний товар або доставлено не те, що було замовлено. Тоді вартість повторної доставки відбувається за рахунок інтернет-магазину.
- Заміна висилається Вам протягом двох робочих днів, після отримання від Вас посилки.
ПОРЯДОК ОБМІНУ ТОВАРУ
- Зв’яжіться з нашим менеджером для уточнення всіх деталей повернення.
- Надішліть товар за адресою і на ім’я, які були попередньо обговорені з менеджером. Відправлення посилки повинна бути здійснена за Ваш рахунок і без вказівки зворотної доставки. Винятком є випадок, якщо Вами було отримано неякісний товар або доставлено не те, що було замовлено. Тоді вартість повторної доставки відбувається за рахунок інтернет-магазину.
- Протягом трьох робочих днів з дня отримання посилки Вам будуть перераховані гроші.
ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ
- Перерахування грошей на банківську карту *.
- Повернення грошей через поштовий переказ *.
* Повернення грошових коштів здійснюється за вирахуванням комісії банківських або поштових установ.
ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ
Наш інтернет-магазин пропонує оригінальну светотехническую продукцію. На багато товарів діє гарантія від виробника. Термін гарантії вказаний в картці товару, а також вказується в гарантійному талоні. Якщо товар вийшов з ладу до закінчення гарантійного терміну ви можете зв’язатися з нашим менеджером для обміну товару.
Порядок обміну товару по гарантії
Переконайтеся, що були дотримані умови експлуатації, на товарі немає ознаки механічних пошкоджень.
Після того, як ви зв’язалися з менеджером магазину вам потрібно буде відправити неробочий товар на наш склад за реквізитами, які вкаже менеджер. Протягом 3 (трьох) календарних днів після того, як ми отримаємо відправлений вами товар, ми надішлемо вам новий за вказаними вами реквізитами.