ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН

Інтернет-магазин Ledstore працює в рамках законодавства України про оптово-роздрібної торгівлі та відповідно до закону “Про захист прав споживачів”.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ ТОВАРУ

Якщо Вам не підійшов товар, придбана вами річ не відповідає вашим очікуванням або ви помилилися в характеристиках при оформленні замовлення, у Вас є 14 днів, щоб повернути ваш замовлення назад.

ОБОВ’ЯЗКОВІ УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ ТОВАРУ

  • товар не був у вжитку;
  • товар не має пошкоджень;
  • пломби, ярлики на місці;
  • збережена оригінальна упаковка;
  • товарний чек та інші документи в наявності.

ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ

Згідно чинного Закону України “Про захист прав споживачів”, доповнень і поправок до нього, такі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають:

  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • корсетні товари (бюстгальтери, боді, корсети), натільна білизна, включаючи купальні костюми, нічні сорочки, піжами, халати, панчішно-шкарпеткові вироби;
  • постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
  • продукція з пуху або пера (крім пуховиків); м’які іграшки для дітей;

Дані правила не поширюються на товари, які ви повертаєте через невідповідність замовлення, виявлення браку або забруднень.

ПОРЯДОК ОБМІНУ ТОВАРУ

  • Зв’яжіться з нашим менеджером для уточнення всіх деталей заміни.
  • Надішліть товар на заміну за адресою і на ім’я, які були попередньо обговорені з менеджером. Відправлення посилки повинна бути здійснена за Ваш рахунок і без вказівки зворотної доставки. Винятком є ​​випадок, якщо Вами було отримано неякісний товар або доставлено не те, що було замовлено. Тоді вартість повторної доставки відбувається за рахунок інтернет-магазину.
  • Заміна висилається Вам протягом двох робочих днів, після отримання від Вас посилки.

ПОРЯДОК ОБМІНУ ТОВАРУ

  1. Зв’яжіться з нашим менеджером для уточнення всіх деталей повернення.
  2. Надішліть товар за адресою і на ім’я, які були попередньо обговорені з менеджером. Відправлення посилки повинна бути здійснена за Ваш рахунок і без вказівки зворотної доставки. Винятком є ​​випадок, якщо Вами було отримано неякісний товар або доставлено не те, що було замовлено. Тоді вартість повторної доставки відбувається за рахунок інтернет-магазину.
  3. Протягом трьох робочих днів з дня отримання посилки Вам будуть перераховані гроші.

ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ

  • Перерахування грошей на банківську карту *.
  • Повернення грошей через поштовий переказ *.

Повернення грошових коштів здійснюється за вирахуванням комісії банківських або поштових установ.

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ

Наш інтернет-магазин пропонує оригінальну светотехническую продукцію. На багато товарів діє гарантія від виробника. Термін гарантії вказаний в картці товару, а також вказується в гарантійному талоні. Якщо товар вийшов з ладу до закінчення гарантійного терміну ви можете зв’язатися з нашим менеджером для обміну товару.

Порядок обміну товару по гарантії

Переконайтеся, що були дотримані умови експлуатації, на товарі немає ознаки механічних пошкоджень.

Після того, як ви зв’язалися з менеджером магазину вам потрібно буде відправити неробочий товар на наш склад за реквізитами, які вкаже менеджер. Протягом 3 (трьох) календарних днів після того, як ми отримаємо відправлений вами товар, ми надішлемо вам новий за вказаними вами реквізитами.